سبب منم که میشکنم

خدارو شکر می کنم که لحظه به لحظه به پایان دورهء ریاست جمهوری احمدی نژاد نزدیک میشیم.ه
دوره ای که جز مشکلات متعدد برای ایران چیزی نداشت. مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ….ه
و با وجود این همه شیرین کاری بازهم کاندیدا شده.ه
حالا با توجه به این مصیبتها خیلی از دوستان انتخابات رو تحریم کردن.ه
درسته خیلی وقتها سکوت بهترین پاسخه اما حالا نه.ه
اگر ما سکوت کنیم این یعنی در مقابل بی خردی دولت فعلی هیچ حرفی نداریم، که داریم.ه
اگر انتخابات رو تحریم کنیم بازهم نتیجهء چهارسال پیش تکرار میشه و …ه
و اگر حضور نداشته باشیم شاید چهار سال دیگه خیلی خیلی دیر بشه.ه
امیدوارم شرمندهء آیندگانمون نشیم.ه

17 پاسخ to “سبب منم که میشکنم”

  1. ㋡ -(\/)ǻя¥ǻm- ㋡ Says:

    e! man aval shodam indafeha 😀

  2. ㋡ -(\/)ǻя¥ǻm- ㋡ Says:

    hamishe blogaye pichak joonam take..kheili dooseshon daram..makhsoosan ke dar morede siasat kheili ghashang blog mizare.dasmarizad pichak joonam…
    faghat ye harf ya behtare begam ye soal inja baghi mimoone..aya vaghean nazarate ma mahsoob mishe?!! ya khodeshon bar asase MASLEHATI !!! ke vase jame’e mibinan yekio entekhab mikonan ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. ㋡ -(\/)ǻя¥ǻm- ㋡ Says:

    ;))

  4. دوم
    :دی

  5. منم امیدوارم

  6. عکسی که انتخاب کردی
    جالبه
    :پی

  7. سلام

    اول اينکه دشمنت شرمنده آبجي
    چرا شرمنده شي؟

  8. انتخاب بین بد و بدتر؟؟؟؟ انتخاب از یک سری انتخاب شده راستی اونهایی که صلاحیت نامزدها رو تایید میکنن اگر در یک انتخابات شرکت کنند رای میارن؟؟؟؟؟جالب این که باید از انتخاب کرده ی اونا انتخاب کنیم برای همینه که میگن شرکت در انتخابات مهمه نه نتیجه اون و این یعنی دموی دموکراسی

  9. من دهممممممممم
    مقيزبندم ببين چه عدد توپي شدم !!!! ا
    بهترين عدد تولباس تيم فوتبال دهه :دي

  10. عنايت فرموده و شعر كامل را نوشتن مي كنيم :

    سبب منم که میشکنم اما حرفی نمی زنم

    اگه هیچ کس برام نموند واسه اینه که سبب منم

    کاش بدونی ماتمه دنیام بی تو فقط گریه می خوام

    کی می دونه این حسرت ها چه کرده با روز و شبام

    توُ زندگیم یه دنیایی یه کابوسم، تو رویایی

    یه پاییزم ، تو بهاری من یه مرداب ، تو دریایی

    از این گریه چه می دونی نه دردمی ، نه درمونی

    به چه امید می خوای باشی پیش دَردام بـِمـونـی

    توُ زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی

    یه پاییزم ، تو بهاری من یه مرداب ، تو دریایی

  11. پيدا كنيد پرتقال فروش را
    :دي

  12. تست هوش :
    در عكس فوق چند چهره مي بينيد؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    جواب : پنج

    :دي
    اگر كمتر يا بيشتر پيدا كرديد ، متاسفم
    گردو بيشتر بخوريد تا مغزتون بيشتركار كنه

  13. خدارو شکر می کنم که لحظه به لحظه به پایان دورهء ریاست جمهوری احمدی نژاد نزدیک میشیم

    عزيزم مطمئني؟؟؟؟؟
    از كجا مي دوني؟؟؟؟
    من كه شنيدم بازم خودشه
    :دي

  14. سلام خوبين؟

    در اين کشور بايد سعي کنيم خودمون کاراي خودمون رو انجام بديم
    کشورهايي که پيشرفت کردند، مردم مستقلي دارن
    تا جايي که مي‌تونيم استقلال اقتصادي داشته باشيم و اگه شد فرهنگي
    😉
    نمي‌شه رو حرف سياستمدارا حساب کرد
    نوشتيم استقلال اما قرمزته ه ه ه ه

  15. سلام
    عکس جالبی بود من را یاد رمانم می اندازه
    داستان اکایوف
    ولی من مخالف تمام نوشته هاتم

  16. سلام
    عکس جالبی بود من را یاد رمانم می اندازه
    داستان اکایوف
    ولی من مخالف تمام نوشته هاتم

بیان دیدگاه