کدام اصلح است؟

آدمها هرروز ممکنه تصمیمات زیادی بگیرن اما بعضی از اونها خیلی تو زندگی خودشون و اطرافیانشون تاثیر میگذاره.ه
این روزها هم بحث انتخابات ریاست جمهوری خیلی داغه، مخصوصا از بعد از مناظره دیشب.ه
از اونجائی که دید سیاسی آقای خاتمی رو می پسندم و ایشون آقای موسوی رو پیشنهاد کردن من هم به برنامه های تبلیعاتی ایشون خیلی دقت کردم و در آخر تصمیم به انتخابش گرفتم.ه
اما برنامهء دیشب منو مجاب کرد که به انتخابم بیشتر دقت کنم.ه
در مورد حرفها و تفکرات آقای احمدی نژاد دوستان نظرم رو میدونن. اما در مورد برخورد آقای موسوی؛ نداشتن تمرکز، جملات نا تمام، عدم اعلام برنامه و …ه
نمی دونم اما فکر می کنم اون قدرتی که باید تو وجود رئیس جمهور باشه در آقای موسوی نبود.ه
خیلی خوشحال میشم بازهم از نظراتتون استفاده کنم.ه
فکر می کنم در مورد آقای موسوی عجولانه قضاوت کردم. اما با اینحال مشتاق شنیدن نظراتتون هستم.ه

9 پاسخ to “کدام اصلح است؟”

  1. بارانی ِ دیوانه Says:

    عقل و منطق من میگه رضایی تنها کسی هست که با برنامه جلو آمده
    نفس من که دنبال شیطنت و تفریح هست میگه میر حسین معمار و هنرمند
    و قلب من احمدی نژاد رو میخواد
    و من پیرو قلبم شدم تا شاید به آرامش و رضایت قلبی برسم

  2. مريم بانو Says:

    درباره دیشب حرف زیاد هست
    امروز بیشتر خبرها در دفاع و تمجید از برخورد مودبانه موسوی در برابر بی ادبی های احمدی نژاد نوشته بودن
    اتفاقاً من از دیشب تصمیمم جدی شد
    درسته موسوی یه اشکالاتی در حرف زدنش بود ولی بازم خیلی خوب برنامه رو چرخوند و حرفاش رو زد
    این خیلی قابل تحسین بود برام
    قدرت هم در هوچی گری و ریختن آبروی افراد رو وقتی خودشون برای دفاع نیستن، نیست
    قدرت در سیاسیت برخورد درست در شرایط مختلفه
    و میرحسین خیلی خوب با توجه به شرایطی که درش قرار داشت جواب داد
    جو روانی اونجا با توجه به نیشخندها و نوع صحبت تمسخرآمیز احمدی نژاد کم نبوده
    ولی موسوی در کمال آرامش نشسته بود که اتفاقاً این بیشتر احمدی نژاد رو عصبی می کرد و لحظه به لحظه تیک های عصبیش بیشتر میشد
    ندیدی همش داشت لبش رو می خورد؟؟؟
    و این یعنی قدرتی که در پشت چهره آرامش داره

  3. سلام

    انشالله که شاد و سلامتين

    مناظره رو از راديو شنيدم
    احمدي‌نژاد از سران کشور حرف زد و اينکه چه از اموال کشور بردند

    آقاي موسوي هم انتقادات به‌جايي کرد و جاهايي هم پاسخ روشني نداد
    مناظره ديشب بيشتر حمله به طرف مقابل بود تا اعلام طرح و نقد
    احمدي‌نژاد هم به‌جاي اينکه به نقدها پاسخ بده عملکرد خود را با دوره‌هاي پيش مي‌سنجيد

    چيز زيادي در کشور عوض نخواهد شد
    هنوز در کشور ما معيار درست و نادرست، معيارهاي اوايل انقلابه و هنوز نمي‌خوان بپذيرن که زمان عوض شده
    منظورم اين نيست که با هم فرقي ندارن با انتخاب کانديداي مناسب (اگر مناسب باشن) اوضاع اقتصادي شايد بهتر شه و کمي آزادي افزايش پيدا کنه
    ولي ايران همچنان به معيارهاي انقلابي خودش تکيه خواهد کرد

  4. امیران Says:

    موسوی رو آدم مقتدری میدونم اونایی که سابقه ی ایشون رو میدونن دقیقا استواری ِ کلامشون رو میشناسن
    اگر شما بدون تصور به شدت در ده دقیقه کوبیده بشی مطمئن باش نمیتونی تمرکز کنی
    این حرکت نژاد رو من میتونستم حدس بزنم
    ولی یه واقعیت وجود داره سخنان موسوی آرام بود ولی مثل آهن مذاب سوزنده و انتقادی بود

  5. سلام – در مورد موسوی اصلا عجولانه تصمی نگرفتی- احمدی نژاد با سر آغاز تهمت و افترا حکومتداری را شروع کرد و در این میز گرد به همه کس حتی زهرا رهنورد همسر موسوی حمله ور شد- موسوی عبارت زیبایی گفت- پرونده سازی- و این دقیقا چیزی بود که احمدی نژاد در حال ارتکاب آن بود و هست – موسوی در خصوص ریشه مشکلات حرف زد در خصوص حذف های غیر کارشناسی برای احاطه بر اموال کشور بصورت غیر کارشناسی – حذف مدیریت بانک پارسیان که قبل از این دولت یکی از موفقترین بانک های این کشور بود و اکنون از بدهکار ترین بانکهای کشور است اشاره ظریفی به خصمانه بودن سیاست های این شیاد بزرگ دارد- کوچک کردن لوایح بنحوی که دولت به رراحتی بتواند هر کاری که دلش می خواهد بکند – جابه جایی منابع حسابهای دولتی و چندین مورد دیگری که میر حسین به آنها اشاره داشت موارد کلیدی بودند که دولت نهم خیانت کرد و مجلس اصولگرا سکوت- پیچیک عزیز از شما دعوت می کنم آخرین پست مرا بخوانید
    ..
    .
    در تصمیمت شک نکن چون این چیزی است که دحکومتیان می خواهند و بخاطرش پرام رضایی از حامیان موسوی در مشهد را به قتل رسانده اند

  6. بیشتر تامل کن و جستجو

  7. نمیدونم افرادی که از حمله احمدی نژاد حداقل به صورت کلامی شاکی هستند چی فکر میکنند. فوری میگن ریختن آبروی مومن از این اراجیف…. مگه اونایی که نام برد غیر از اینن چند درصد از استادهای دانشگاه رو میشناسین که از رانت و موقعیت و روابطشون استفاده کردن به این سمت رسیدن واقعا لیاقت دارن از مدیران دولتی و موقعیت شرکتهای خصوصی جطور مگه اون اقایون از ما اجازه گرفتن یا به ما فرصت دفاع از حقوق ابتداییمون رو دادن که حالا یکی از خودشون داره گند کاریشون رو میریزه رو اب ازشون طرفداری میکنن و میگن آبروی مومن… اقتدار اقای موسوی رو از کجا فهمیدین؟؟؟؟؟؟از اینکه صداش میلرزید و حرفی برای دفاع نداشت. من که بدم نمیاد آبروی همشون توسط خودشون بره به یک نفر میشه برای همیشه دروغ گفت ولی نمیشه یک دروغ رو برای همیشه به همه گفت.

  8. مامیگیم دزد نمی خوایم پالان دزد عوض میشه

  9. خیلی دیر مطلبت رو خوندم اما از اول حرف من همین عدم توانایی موسوی به عنوان رئیس جمهور بود

    من به دکتر رضایی رای دادم
    و هنوز به انتخابم افتخار می کنم

بیان دیدگاه