به بازی گرفته شدیم؟

وقتی ساعت 12:30 شب از سایت خبرگزاری ایرنا خوندم که احمدی نژاد با شمارش 5 میلیون رای و با اختلاف دو میلیون پیروز انتخابات شده خندم گرفت و گفتم حتما خواستن جو سازی کنن.ه
اما هرچی میگذشت و فاصله بیشتر میشد احتمال جو سازی باطلتر و تقلب واضحتر و درد قفسهء سینه ام شدیدتر.ه
صبح دلم نمی خواست از خونه بیام بیرون. دلم نمی خواست هیچ صدائی بشنوم. تو خونه هم نمی تونستم بمونم. زدم بیرون.ه
خدایا چه بلائی قراره سر کشورم بیاد؟ خدایا یعنی اون دیوار انسانی که از ولی عصر تا راه آهن ساخته شد بیشتر از 8 میلیون نبود؟ خدایا امید اون همه منتظر توی صف برای ریختن آراءشون چی میشه؟ خدایا توکل به تو …ه
تو اتوبوس رسالت-شهرک غرب وقتی رادیو پیام نتیجه رو اعلام می کنه نگاهم به آدمهای تو اتوبوسه.ه
هیچکی تعجب نمیکنه. یکی چشمهاشو میبنده تا باقی موندهء خوابشو کنه. یکی صبحونشو میخوره. آهان! یکی هم نگران اینه که از فردا بازهم گشت ارشاد دور میدون وایمیسته و یکی به رژیم و مردم فحش میده. هیچکی از آیندهء تاریک حرف نمیزنه. ترجیح میدم هندزفریم کار کنه.ه
حس بدی دارم، خیلی بد. از اینکه بشینم و یک سری بی عقل آینده ام رو، آینده ای که کم براش زحمت نکشیدمو خراب کنه متنفرم. از دروغ حالم به هم میخوره. از اینکه ندونم چی در انتظارمه کلافه میشم. چرا به بازی گرفتنمون؟ چرا؟؟؟؟؟؟
ببخشید ببخشید ببخشید. اگه هیچی نمی گفتم خفه میشدم.ه

16 پاسخ to “به بازی گرفته شدیم؟”

  1. متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا

  2. درد داره!
    خیلی درد داره

    آدم میتونه تقلب و باور کنه!!!!ولی این آمار عوضی باور نکردنی!

    متاسفم که بازی می کنن و بازی می دن! متاسفم که انقد پست و بی همه چیزن!متاسفم که به شعورمون توهین می کنن!!!!ا

    منم لال میشم و فقط بغض می کنم
    به حال خودم؟؟
    ایرانم؟؟
    مردم؟؟
    آیندم؟؟

    😐

  3. آنها حتی نمی توانند از یک تکه کاغذ،از یک رای صیانت کنند پس من چگونه میخواهم آنها پاسدار خاکم باشند ننگ بر من باد که برای پاسداری مقدس ترین پاره تنم، وطنم چنین پاسبانانی برگزیده ام

  4. يعني از اين تابلو تررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب اون دروغارو كه با كمال اعتماد به نفس تحويل آدم ميدن ، بايدم نتيجه رو هم همون مدلي اعلام كنن و بكنن تو حلقمون
    برن ببينن به كجا مي رسن !!!!ا
    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=51716
    كجاي اين آمارا باور كردنيه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حتما اين سبز هايي هم كه اين همه ميديدم همه بخاطر كوررنگي بوده !!!ا

  5. بارانی ِ دیوانه Says:

    سکوت کردن رو ترجیه میدم

  6. چی بگم؟ از کی بگم
    من حس تهوع دارم
    نه از باخت از بازی خوردنم حالم بد میشه

  7. نو روحشووووووووونننننننننن باشدت هر چه تمام تررررر با اين انتخاباتشون
    حناق بگيرن الهييييي
    از خر هم يه پا اون بر تر فرض كردن ملتو

  8. نوشتیم میر حسین ولی……خواندنند احمدی

  9. این اوج فاجعه نیست!!!!!!!!!!!ه
    نمی خوام این حرفو بگم، ولی مجبورم، 4 سال دیگه دیکتاتوری و دروغ!!!!!!ه
    کسی می تونه حس منو درک کنه که 4 سال آینده رو با احمدی نژاد از دیشب تا الان مرور کرده باشه!!!!!!!ه
    خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
    این آدم دروغ گفت و اسم جلاله تورو قسم خورد!!!! چرا جلوش وای نمیستی؟؟؟؟

  10. سلام

    اميدوارم شاد باشين و سلامت
    اينجا که مشخص بود طرفداراي موسوي بيشترن
    تو شهراي بزرگ ديگه هم همينطور
    خودتون رو ناراحت نکنيد
    اين اولين دروغي نيس که به مردم گفته مي‌شه
    هر دولتي که اومد يه جور دروغ گفت
    😉

    سي‌ام اول دو تا ايراد داشت
    ببخشيد

  11. ♥FдRдNдK♥ Says:

    harfi vase goftan namonde chi darim begim hame midonim ke chi shode ama kheli jalebe ke zamani ke khode aghai mosavi karobi va rezai hata rfsanjani ke behesh in hame tohin shode kari nakarde man va to mitonim kari bokonim na faghat in akharin barist ke raftim va rai dadim ;(((

  12. و پیروز انتخابات 15 درصدی هستند که رای ندادند و با نتیجه معلوم از دمکراسی مجهول حمابت نکردند.وقت کردی عکس خاتمی رو هم عوض کن و خودت باش.اینجوری فکر کنم بهتره. البته خود دانید.دوست من

  13. از میدان فاطمی وخیابان ولیعصر آمده ام غلغله ای بود، نیروهای مثلاً امنیتی که به صغیر و کبیر رحم نمیکردند

  14. nang bar avam faribi bar diktator az raye ma fagat baraye in estefade kardid ke begoiid mardom be nezam vafadarand?vagti edareye keshvar bedaste in anjoman oftad khahid fahmid che kardid ama jonbesh sabz be vojod amad va ma be nasle ayande pasokh khahim dad chenan ke shoma baraye enghelab pasokh dadid va inha hame dar hafezeye tarikh sabt khahad shod shabe veladate hazrate zahra ingone ba farzandesh????

  15. نگ...........ین Says:

    ahhh ahh ahh afsoos afsooos afsooos

  16. yeki bood yeki nabood Says:

    برگه راي اين مردك چرا پارست؟

بیان دیدگاه