پرواز را به خاطر بسپار،پرنده رفتنیست

اینجارو دوست دارم
چون کمکم کرد دوستهای محشری چون شماها داشته باشم.ه
چون بهم خیلی کمک کرد تا چشمهام رو باز کنم و دنیای اطرافم رو بهتر ببینم.ه
چون حرفهائی که مدتها تو سینه ام بود رو اینجا با شماها در میون بگذارم.ه
چون جواب خیلی از سوالهای بی پاسخم رو اینجا گرفتم.ه
چون اینجا مثل خونه ام برام قابل احترامه.ه
این روزها از اونجائی که همه چیم شده به اجبار، باید خونهء خوبیهام رو ترک کنم.ه
دلم نمی خواد با هیچ کدومتون خداحافظی کنم چون مشتاق دیدار دوبارتون هستم.ه
خونهء اصلیم تو فیس بوک اینجاست اما برای دیدن روی ماه بعضی از دوستان که عضوش نیستن اینجا هم هستم.ه
گلهای خوشبوی زندگیم در صورت تمایل آدرس مقصد بعدیتون رو برام بگید تا بازهم از حضورتون استفاده کنم.ه
دوستون دارم و آرزو می کنم هرجا هستید شاد و سلامت باشید.ه
حلالم کنید

9 پاسخ to “پرواز را به خاطر بسپار،پرنده رفتنیست”

  1. استاد بازم کوچ اجبار

  2. سلام

    انشالا که شاد و سلامتين
    و بازم مي‌بينيمتون
    شما حلالمون کنيد خانم پيچک
    چه عکس قشنگي
    خودش داره دنيا رو رنگ مي‌کنه

  3. سلام سرکار خانم هیچ میدانستی چقدر خوشفکر هستی و نثرت را خیلی دوست دارم از آشناییت خوشحال شدم

  4. سلام سرکار خانم هیچ میدانستی چقدر خوشفکر هستی و نثرت را خیلی دوست دارم از آشناییت خوشحال شدم

  5. بارانی ِ دیوانه Says:

    خدایا شکرت

  6. پیچک
    کم می شناسمت و دیر پیدات کردم

    اما اسم پیچک فقط مهربونی رو به یادم میاره

    خوشحالم که پیدات کردم و از دستت نمی دم

    چه اینا!چه هرجا
    :*

  7. دلم از حالا تنگ شده
    😦

  8. امین شاهنده Says:

    salaaam
    چرا نمی یای وردپرس؟
    http://takhtesiyah.wordpress.com/
    بیا تا بازم با همدیگه باشیم

  9. خوش به حال ِ خودم که همیشه پیچک رو دارم
    بودن اینجا واسه من که خیلی خوب بود
    ایشاالله جای جدید و دوستای ِ جدید هم واست خاطره ساز شه خاله خانومم
    .
    .
    .
    .
    بوس

بیان دیدگاه